Kaji Efficient Pack
The free soul of the street- meet Kaji on the court! Get 125 points with P1 Kaji. What an efficient deal! This Package includes: - Character - Kaji - 125 Points - Kaji Hair No.3 - Kaji Theme No.3 - Kaji Nametag - Kaji Growth Box Ticket x15 - Kaji FS Platinum Pack x3 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Kaji, Kaji is exchanged for certain amount of points. *Upon purchasing, you cannot purchase Kaji Character/Legendary Pack DLC.