Johnny Trigger: Johnnybee DLC
With this DLC you'll unlock: - Johnnybee skin - Bulletstorm weapon - Additional 100 hammers to unlock another upgrades in base - Additional 25 puzzles to unlock more comic graphics Customize your appearance with Johnnybee skin and pick up a new unique weapon now!