Johnny Trigger: Hotshot DLC
With this DLC you'll unlock: - Hotshot skin - Sawed-off weapon - Additional 2500 gems to buy other currencies - Additional 25 keys to open locked doors in base Customize your appearance with Hotshot skin and pick up a new unique weapon now!