Jason Part 2 Pick Axe Kill Pack
Experience three all new grab kills for Part 2 Jason Voorhees with his Pick Axe. Kills included are the 'Curb Stomp,' 'Top Popper,' and 'Sweep the Leg!' These kills are exclusive to Jason Part 2.