Isonzo - Second Wave (Windows)
Enhance your Isonzo experience by requisitioning a variety of cosmetic Unit Pack DLCs with the Wave sets! The Second Wave set contains uniforms and accessories for German infantry, as well as extreme cold gear for Italian and Austro-Hungarian forces. Equip your German characters with everything from winter warfare clothing to the uniforms of battle hardened veterans. The other items are for (trying) to keep warm in the icy conditions of the White War between ill-prepared Italian and Austro-Hungarians. The 'Royal Units' pack expands the German faction by introducing the distinctive uniforms of 2 major states within the "Deutsches Reich": Bavaria and Württemberg. It contains 2 sets of uniforms for all classes, plus a special officer uniform. The ‘Expedition Units’ pack contains a mix of elite troops and thick winter uniforms for the German faction. For when the temperature drops you have Gebirgsjäger and Alpenkorps alongside regular troops geared up for cold weather, or strike fear into your enemies with elite units like the Royal Bavarian Lifeguards and extra heavily kitted out, grenade laden stormtroopers. There are seven mustaches and beards, two facial items, plus three faces. The ‘Glacial Units’ pack contains a series of uniforms for unprepared troops struggling to keep warm or stay concealed in the freezing conditions of the wintery Alps. Finding themselves fighting on Europe's highest peaks in frigid conditions the troops often had to scrape together whatever they could to prepare for the extreme cold. This pack has two sets of mostly improvised uniforms for all classes, plus moustaches and beards, facial items, and faces.