Infinos
Infinos is a pixel art side-scrolling shoot’em up that pays tribute to the golden age of arcade shooters while offering fast-paced, modern gameplay. Take control of the Fauria, a powerful one-of-a-kind fighter ship, and face an overwhelming alien invasion threatening to destroy your entire civilization. In the distant future, the planet Infinos had become a beacon of technological advancement and interstellar exploration. As its people built a massive space city to house future generations, disaster struck. Contact was suddenly lost with the orbital facility. The truth quickly came to light: the attack was carried out by a mysterious and hostile alien force known as Argus. All military resistance failed against Argus’ sheer firepower. In a desperate attempt to survive, the last scientists and engineers of Infinos poured everything they had into one final prototype: the Fauria. Equipped with unmatched firepower and cutting-edge technology, this lone ship became the last hope of an entire planet. Pilot the Fauria through six action-packed stages, each with its own enemies, hazards, environments, and deadly bosses. From fortified enemy bases and mechanical cities to asteroid fields and the devastated core of your home planet, each level offers a new challenge and a unique atmosphere. Infinos is designed for shoot’em up enthusiasts, retro arcade fans, and players looking for a thrilling, well-crafted challenge. Gear up for a visually striking space war where your skills—and your ship—are the last line of defense.