Ikkarus and the Prince of Sin
Prove your worth as a village hero by rebuilding a tavern, taking on quests and discovering romance along the way! Ikkarus and the Prince of Sin is a yaoi-themed fantasy adventure visual novel where you can manage your daily routine, travel the land, accept side quests, pursue 3 possible romance options, discover 6 unique endings and unlock special CG scenes as you progress. The experience can be further customized by choosing from difficulty settings focused on story or gameplay challenge!