hyperdrive inn
The ever-growing accommodation behemoth known as Hyperdrive Inn is your father’s creation, and he is also responsible for triggering a set of cataclysmic events that threaten to destroy everything in existence. He also happens to be the only person in the universe who can fix everything. Too bad he has gone missing. What’s even worse: he went hiding somewhere in the infinite hotel of his. And to top it all off, you’re the one who must hunt him down and save the day. The infinite hotel of Hyperdrive Inn is filled with weird visitors (and inhabitants), outlandish environments and brain-twisting puzzles. You’ll never know what you find, who you meet and where you end up. Hyperdrive Inn is full of surprises, and who says you can’t have fun while the world is coming to an end? After all, there are only two things that are infinite: the hotel and human stupidity.