Horror Pack
Join the ranks of the most terrifying dreams with these horrific costumes. The flesh-eating Zombie Outfit will have everyone you meet running for their lives. Even more horrifying is the Slasher Outfit--it's all of your worst nightmares rolled into one. And no Horror Pack would be complete without a full Werewolf Outfit that might just have you howling at the moon.