Horror Complete Pack
Alternate costume bundle for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for all 44 characters. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.