Homestars Founder Pack
Take Earth’s greatest heroes to the next level with this Legendary skin pack for HyperBrawl Tournament. This pack includes: - 2 Legendary skins for Tristan - 2 Legendary skins for Bazooki - 2 Legendary skins for Rip Deadly - 2 Legendary skins for Lito Note: To equip these skins the applicable hero must be unlocked in-game. Unlocking Heroes is free and achieved through gameplay.