Hole io & Mob Control
Rule every arena with the ultimate devour-and-conquer double pack! Hole io – Grow by swallowing everything in front of you, whether it be garbage cans, fire hydrants or cars. Get large enough to consume even bigger objects or other players. Eat until nothing and no one is standing in your way! Mob Control – Load your cannon, fire mobs through multiplier gates and watch your army explode in size. Defend, conquer and rise to victory in this epic tower defense showdown! If you need some help, you can invite a friend to play together in local multiplayer mode! Prepare for battle, devise a strategy together and fire your mobs from TWO cannons to triumph! Two games, one goal: grow so huge that nothing can stop you!