Holdfast: Nations At War - High Command
Muster up the men and order hails of devastating musket volley fire! Honouring one of the most valiant of Scottish officers, we proudly announce that the beautifully tailored 92nd Gordon Highlanders officer uniform is now available in the very same High Command DLC. Leading those good kilt-wearing fellows can finally be done in proper style! One will find no Scottish officer ill-equipped to lead a charge. This DLC unlocks a sword unique to these highlanders - The 1798 Pattern Claymore. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. The High Command DLC unlocks 6 unique uniforms for the Infantry Officer class and the 1798 Pattern Claymore. DLC Unique Unlocks ● Unlock the British Empire’s 92nd Gordon Highlanders uniform. ● Unlock the French Empire’s Polish Vistula Legion uniform. ● Unlock the Kingdom of Prussia’s Lützow Freikorps uniform. ● Unlock the Russian Empire’s Interior Guard Battalion uniform. ● Unlock the Kingdom of Italy's Battaglione Guardia Alla Città di Milano uniform. ● Unlock the Austrian Empire's K.K. IR 22 'Coburg' In Overcoat uniform. ● Unlock the elegant Scottish 1798 Pattern Claymore. ● Unlock the Master Of Command portrait for your playercard. ● Unlock the The Commander title for your playercard.