Home to a 12th century castle ruin, the Isle of Sgàil, North Sea where your mission will take place, is one of the most secretive places in the world. Rumored to have served as everything from a Roman outpost, a treasure hold for the British during the occupation of Scotland, and a "black site" prison for Russian spies in the 1970's, the island is a true mystery to virtually everyone.