Hex Park Windows
Welcome to Hex Park—a colorful playground of brainteasers where every move matters. Rotate and align arrow tiles to guide directions, pop obstacles, and clear the board in as few moves as possible. It’s easy to pick up, delightfully tricky to master, and impossible to put down. Tackle 150 handcrafted levels featuring smart mechanics: keys and locks, mystery tiles, bombs, ice counters, gears, and more. Plan routes, set up neat arrow alignments, and use handy tools like the hammer, dynamite, and drill when you need a nudge. No timers, no stress—just clean, strategic puzzle-solving with that perfect “one more level” feel. Why you’ll love it: 150 handcrafted hex-grid puzzles with intuitive arrow logic Keys/locks, mystery tiles, bombs, ice counters, and other clever twists Fair tools to get unstuck—without breaking the puzzle flow Play at your own pace with smooth, satisfying controls Achievements and cloud saves supported Take a stroll, stay for a challenge—Hex Park is your new daily puzzle routine.