Hangar 6 R&D
In the days leading up to the events of The Bureau: XCOM Declassified, Agent Nico DaSilva volunteers for a series of dangerous secret experiments to identify and treat a terrifying new pathogen. Maximize your combat skills and push your team to its limits to protect a friend from his own hallucinated terrors.