Grass Roots Pack
The Saints may be known for their flashy clothes and extravagant lifestyle but that doesn’t mean you can't enjoy a wide array of clothing, weapon, and vehicle options. Such as this culturally-sensitive pack inspired by America's more remote citizenry. Includes two new outfits, a new weapon, and a fancy truck!