Gorgon
Gorgon is a devious, hideous killer who enjoys watching her prey struggle. Her ranged attacks can deal damage over time and are menacing when focused on a single Hunter. Traversing across the map quickly with her Web Sling, Gorgon can also stick to walls and hide or rain down attacks from above.