GONNER2 WIN10
In GONNER2, our altruistic and unexpected hero Ikk is back! And this time Death needs his help. Her lair has been taken over by a mysterious presence and she needs Ikk to take it down. Journey your way through deep dark chaotic places with sparks of unimaginable colour and crazy bosses, all while trying to literally keep your head!! GONNER2 is a procedurally generated platformer with roguelike elements that will keep you on your toes - now with more added, colour and chaos! Experience: - Intense platformer shooter action - Procedurally generated levels in a strange and surreal world -Nonlinear level structure - A bunch of heads, guns and upgrades that you can combine - Secrets & mysteries! GONNER2 is a sequel to the IGF winning game GoNNER. P.S. Along with the single player journey to help Death, there is a party co-op mode so you and your friends can lose your heads together! Experience: - Intense platformer shooter action - Procedurally generated levels in a strange and surreal world -Nonlinear level structure - A bunch of heads, guns and upgrades that you can combine - Secrets & mysteries! GONNER 2 is a sequel to the IGF winning game GONNER.