GIGA WRECKER ALT.
In the near future, where Earth has been ravaged by robot invaders, the fate of the planet rests of the shoulders of a young girl who becomes more than human. Saved from death and cursed with cybernetic powers beyond comprehension, it's up to Reika Rekkeiji to save humanity from the evil Ajeet in this exciting new game from legendary developer Game Freak! GIGA WRECKER ALT. combines frantic platforming, intense combat and physics-based puzzle challenges into one exciting adventure. By destroying robotic enemies and the world around her, Reika can form the resulting debris into all manner of weapons and tools. Use these to overcome obstacles and solve puzzles, navigate through platform-laiden levels, then take the fight to the robot invaders and save mankind from extinction before it's too late!