Ghost Trick: Phantom Detective - DLC
4 screen backgrounds: - Missile - Kamila and Missile - Sissel and Lynne - Ray and the Black Cat Music tracks (can be listened to in the Music menu): - Missile, Brave Little Creature - Chicken Paradise Note: Music tracks include the original versions as well as new arrangements.