Ghost Trick: Phantom Detective Demo
This demo allows you to play up to chapter 2 of Ghost Trick: Phantom Detective. Save data from the demo version can be transferred to the full version, allowing you to continue your progress after purchasing the game. Additionally, having save data from the demo will unlock the following content in the full game: 2 screen backgrounds: - Sissel - Town Music track (can be listened to in the Music menu): - GHOST TRICK Solve your own murder in this quirky, puzzle-packed mystery classic, now in HD! BANG! A single bullet rings out in the dark city. But as one life ends, the story is just getting started... Sissel wakes up as a ghost and realises he has lost his memory along with his life. “Who am I? Who killed me? And why?” With only a few hours until sunrise — and oblivion — to uncover these answers, Sissel must solve the mystery of his own murder, starting with the detective who may have witnessed the crime... Using the powers of the dead, you can possess and manipulate objects and even rewind time as you work to solve brainteasing puzzles in a story chock-full of quirky humour and charming characters. This long-awaited HD remaster of Ghost Trick: Phantom Detective, the classic mystery puzzle game directed by Shu Takumi, creator of the Ace Attorney series, features upgraded visuals and sound. Enjoy new music arrangements by celebrated Great Ace Attorney composer Yasumasa Kitagawa which are fully synchronized with the original music so you can switch between them at any time during gameplay. This is no trick: it’s the ultimate version of this puzzle-solving mystery adventure classic!