Gatewalkers
Coming June 17 2025 Gatewalkers is a unique mixture of co-op game, survival and RPG. You, as a Gatewalkers, travel across different worlds in order to save your own. Explore procedurally generated worlds, face hostile inhabitants and challenges like extreme weather conditions, toxic atmosphere, lack of water and more.