Gargos
Biding his time for centuries since his previous defeat, Gargos’ plans are finally set in motion. With the astral plane subjugated, the greatest of the Shadow Lords begins his assault on Earth! Swoop into combat with a brutal arsenal of far-reaching attacks, dimensional powers, flight, and the ability to summon and command two types of minions to assist in your conquest.