Galactic Trooper Armada
All times classic space shooting game Defender comes back in this modernized top-of-the-art 3D version. Get back into 80's with this retro defender game. Enjoy the enhanced version with today device capabilities and revive the gameplay simple yet addictive of first generation video-games. You mission is to defend an armada of galactic troopers through different hostile planets. Avoid turrets riffles, space and terrestrial mines, shoot down aliens using your missiles, rockets and machine guns and save lives of your soldiers. Served by beautifull graphics and sounds, this game will bring you hours of intense gameplay. Use Left Shift/Left Control or Right Gamepad stick to control ship speed (You can of course accelerate despite what says the bad comment...) Your troops need you Captain !