Galactic Civilizations III - Precursor Worlds
Unlock the mysteries of the Precursors and explore long forgotten ancient worlds. Discover several new types of planets, deal with unexpected new colony events, and solve the riddles of perplexing anomalies. With new challenges at every turn, exploring the galaxy just became a lot more exciting.