Fun For All Pack
Cris Tales Discover a unique combination of branching stories, innovative combat, and classic RPG gameplay in Cris Tales’ exciting and unforgettable exploration of how our actions echo through time. Join the newly awakened Time Mage, Crisbell, and her fantastical companions in a fantasy world facing a grim future. The powerful Time Empress and her forces threaten to bring about a cataclysm tearing apart Crystallis and the other four Kingdoms of the region. Squirrel with a Gun Squirrel, meet gun. As the neighborhood’s most obnoxious rodent, develop a knack for crime and mayhem in pursuit of golden acorns in this nutty sandbox shooter and puzzle platformer. Fight tooth, claw, and gun to escape a secret underground facility and defeat the Agents. Paleo Pines Welcome to Paleo Pines, a charming island known for friendly dinosaurs, quirky townsfolk, and mysterious past. Set out with your companion, Lucky, uncover the island’s secrets and befriend new dinos. Then enlist their help to fix up your ranch to create your cozy dino sanctuary!