Full Quiet
Out here, static is the enemy... Get lost in this challenging, mysterious, open-world adventure as you encounter strange creatures, solve puzzles, and figure out how to restore the radio relay grid in order to find your missing son. Look for clues along the way and manage your resources while you decode the secrets of Full Quiet. Your puzzle solving, combat and survival skills will be tested... Do you have what it takes to silence the forest and drive out those who have emerged into our world?