Full Mojo Rampage
Full Mojo Rampage is a rogue-like game that takes place within the confines of the Voodoo reality. In this realm only the most powerful rites and powers can provide a safeguard against evil. Dying is not the end, only the beginning to becoming a stronger voodoo soul! The game includes several multiplayer cooperative and competitive modes to play with friends. Key Features: - Randomly-generated items and levels in beautiful 3D. No two playthroughs will be the same. - Improve your character by leveling up and unlocking voodoo pins that you can use and upgrade to receive special bonuses. - Online Co-op: Up to 4 players can play together each quest. - Multiplayer VS modes: Play online with up to 8 players in fearsome battles. (Current modes available: deathmatch, team deathmatch, Capture the Flag, King of Mojo). Level up and customize your character to show your friends who is the best! - Tons of items and unlockables: masks, pins, mojos and power-ups. - Unique “class” system that revolves around choosing a voodoo god, each with their own special powers and attributes. - Music composed by Alistair Lindsay (of Rare and Prison Architect fame). - Several easter eggs from our favorite games!