FUBAR Pack
Get immediate access to the Officer Class and AK47 weapon for multiplayer, as well as the FUBAR Pack of exclusive character accessories for each class. The Officer Class assists your teammates by giving you gameplay bonuses including the ability to create ammo drops, increased firepower, and increased armor.