Frostpunk 2: “Captain's Hall” In-game Item
Develop, expand, and advance your city in a society survival game set 30 years after an apocalyptic blizzard ravaged Earth. In Frostpunk 2, you face not only the perils of never-ending winter, but also the powerful factions that watch your every step inside the Council Hall.