From the Bunker
You are trapped in a crumbling, post-apocalyptic bunker, and your only goal is survival. Navigate dark corridors, smash obstacles with your trusty hammer, and find hidden paths as you search for an exit. Each level increases the difficulty with destructible doors, furniture, and secret rooms that test your wit, timing, and strategy. Explore carefully. Glowing objects hint at upgrades, tools, and shortcuts. As you progress, unlock new abilities that give you the power to tackle bigger barriers and uncover more of the bunker’s secrets. From the Bunker delivers a thrilling survival experience to test your skills with tense puzzle-solving, interactive environments, and a constant sense of danger. Can you escape before time runs out?