FragPunk
Break the Rules with Shard Cards Dive into the action of FragPunk and break the rules with countless Shard Cards! Wanna give your allies some "motivation"? Shoot at them to increase their speed and fire rate! Need some HP? Just crouch, lay an egg and eat it! With Shard Cards, no rule stands in your way. They can also combine and counter each other, adding an exciting tactical layer to the classic bomb-defuse experience. And every Shard Card is completely and forever free for all players—no paywalls in sight! Jump in and unleash endless possibilities in FragPunk! Be Any Lancer You Want to Be Numerous diverse Lancers, each with unique skills, personalities and outrageous dialog and to suit your preference. Blow up your enemies with a rocket launcher, set traps, backstab while invisible, pilot a drone tank and more! The One and Only Duel! In FragPunk, you can be your own Lancer and a team player at the same time. The action reaches its peak when the exhilarating Duel phrase starts after a tie! In this intense 1v1 showdown, it's all about your mastery as players face off in a true test of skills. Jump in and fight! Duel can also be played as an individual mode in the Arcade. Variety that Fuels Replayability Find your favorite guns, many of which have special abilities! Are you a sword, sniper or pistol fan? Explore and develop your personal combat style! Every game lets you slap stickers on the guns. But what about on your name card, or even your Lancer’s head? Sticker-bomb every corner for that extra flair, before you step into the battlefield and showcase your style! Explore Various Modes With so many game modes available, the Arcade offers weekly rotations to keep the action fresh and exciting each time you play! Defend humanity, or turn as many humans as possible into zombies in the "Outbreak" mode! Or test your weapon skills in a variety of single-weapon-type modes, from melee battles to sniper duels, to pistol showdowns and rocket skirmishes. Immersive Maps & Vibrant Visuals! Maps in FragPunk are designed to immerse players in a vibrant multiverse, offering an array of different environments to explore. Feast your eyes on bold colors, sharp shapes and dynamic lines to provide you with diverse visual experiences while the bullets fly. Prepare to be captivated by the rich aesthetic and thrilling gameplay that await you in FragPunk!