FoxWolf Saga (Windows)
FoxWolf Saga is a 2D platformer where players alternate control between two contrasting heroes: a nimble Fox and a powerful Wolf. The Wolf can perform a devastating dash that destroys enemies and obstacles while granting brief invincibility, while the Fox uses agility and a double jump to reach areas the Wolf cannot. Each level challenges players to strategically switch between characters, combining strength and mobility to overcome obstacles, defeat threats, and guide both characters to their designated goals. Set in a world shaped by ancient forces, FoxWolf Saga is a game about balance, cooperation, and mastering complementary abilities.