Four Kings Casino: Jackpot Pack
Four Kings Casino - The Jackpot Pack Looking to make a splash on the casino floor? The Jackpot Pack gives you the ultimate Four Kings Casino and Slots experience. The Jackpot Pack includes: - 1,000,000 Chips - Exclusive Item Every month an Exclusive item will swapped out and will only be available for 30 days. Check back at the beginning of each month to see what new exclusive will be available. Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. This includes all of your favorite casino games like Poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Slots, Bingo and more! Play games to earn RP and reward yourself with hundreds of options for your avatar.