FOUNTAINS - Shattered Shape
Shattered Shape is an expansion to FOUNTAINS. You will continue your journey across the mysterious and dangerous One Kingdom and uncover the truth of the Usurper’s prophecy through a brand new twisted adventure. Delve into the depths of an uncharted land: The southern Vainlands have long been forsaken and left to rot by the One Kingdom. Though too treacherous for most, the hooded stranger is called to this mystifying region. Explore new dungeons, discover secrets, and face new challenges that await in these accursed lands. Face mystical and fearsome foes: Harsh and dangerous new enemies are found in the southern Vainlands. From monsters to misshapen beings, the uncanny roam the open areas in their twisted forms while beasts prowl for their next victim. Many who venture there do not survive, and those who do are never quite the same. Wield a new, powerful arsenal: You will find many new powers to help you in your adventure through the south. Use new magical swords to hack your foes, utilise mystical tools to confuse your enemies, and collect unique armour sets to fight with style. Uncover the truth of the Usurper’s Prophecy: Throughout your journey across the One Kingdom, a voice calls out and brings you to the harsh lands of the south. While pursuing this call, new faces and personalities will guide you through the Vainlands with mysterious quests and novel insights into the Usurper’s prophecy. Expect the unexpected as you go deeper into the story of these lands.