Fortnite - Rogue Alias Pack
Irresistible charm. Undeniable power. Go undercover with the Rogue Alias pack. Includes: - 600 V-Bucks - Min-joon Outfit - The Alpha Cylinder Back Bling - Tactical Geoms Pickaxe V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not be used in Save the World mode. V-Bucks included with this purchase may only be used on devices that support the Fortnite Shared Wallet. See fn.gg/vbucks for details on participating platforms.