Fortnite - Cross Comms Pack
When Tegan is on comms, she never misses a callout. Clear, concise and to the point with the Cross Comms pack. Includes: - 600 V-Bucks - Tegan Outfit - Love Thorn Back Bling - Lovelorn Pickaxe V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass!