Formula Legends : Pioneer Pack
Drive the Machines That Shaped History Step into the world of racing innovation with the Pioneer Pack, a collection of three legendary machines that redefined speed, design, and engineering. From the golden age of racing to the modern era of precision performance, these cars don’t just compete—they tell the story of progress itself. Included Cars: Mclauden MID 70 It seemed built to chase the sun. Its golden body reflected every ray, and its heart pulsed with a steady, human-like rhythm. It didn’t race to win, but to exist in motion — a symbol of pure balance between light and speed. Tram Tram Late 60 Raw and essential, made of strength and sound. Every curve told the story of a mechanical legend being born. It didn’t seek perfection, but the truth of speed — and its daring design introduced ideas that would change motorsport forever. Gass Mid 20 A force of steel and carbon, driven by the spirit of challenge. Every piece seemed carved with pride and determination, echoing the roar of endless highways and racing hearts. Bold in line, fierce in heart, and free in soul.