Forge Leader Pack
Get Leader John Forge for use in Halo Wars 2. Sergeant John Forge: Skilled soldier, veteran leader, and born troublemaker. Forge bravely sacrificed himself to save his ship and his species during the events of the first Halo Wars, and now he’s back from the grave to show Atriox and the Banished how the Corps deals with alien troublemakers. Ooh-RAH! This product can only be used in-game for Halo Wars 2.