For The King
For The King is a strategic RPG that blends tabletop and roguelike elements in a challenging adventure that spans the realms. Set off on a single player experience or play cooperatively both online and locally. None before you have returned from their journey. Will you put an end to the Chaos? For The King: Lost Civilization Adventure Pack Explore the mysterious Jungle Falls and uncover the secrets of an ancient civilization in this thrilling adventure pack. Includes the new jungle realm, arena battles, wands and dual wielding, two new playable characters, and tons of unique enemies and loot. For The King is a challenging blend of strategy, turn-based combat, and roguelike elements. Each playthrough is unique with procedural maps, quests, and events. Explore Fahrul in either single player, local, or online co-op. Just remember adventurer, you do this not for riches or fame but for your village, for your realm, For The King!