Flora's World & Space Is Crazy (Bundle)
In this bundle you will find two challenging 2D adventures. Take the opportunity to expand your collection with this great offer. Game 1: Flora's World Help Flora save Flower Land! Jump, smash enemies with your hammer, and explore gardens filled with giant flowers, secrets, and challenges in a classic 2D platformer. Game 2: Space Is Crazy Pilot your ship through chaotic battles, destroy enemies, and strengthen your ship with random upgrades. Unlock new pilots and ships to create unique combinations and face increasingly greater challenges.