FINAL FANTASY XVI The Rising Tide
An unmarked letter arrives at the hideaway containing a request most curious: the Dominant of Leviathan, long lost Eikon of Water, is in need of rescue. To heed this call, Clive and his companions must journey to Mysidia—a hidden land under a blue sky—where they will uncover the tragic history of a forgotten people. New Story Quest Unlock Conditions The new quest will become available after unlocking Origin as a destination on the world map and completing the quests "Where There's a Will" and "Priceless." Special Bonuses - Curtana Signature weapon used by the Warrior of Light in FINAL FANTASY XIV, reimagined for FINAL FANTASY XVI. - Torn from the Heavens Orchestrion Roll - Through the Maelstrom Orchestrion Roll Liven up the hideaway with new background music tracks. *To enjoy this DLC, you must have the FINAL FANTASY XVI base game installed. An internet connection is also required in order to update the base game to the latest version. *Some bundles include this DLC with the base game. Please be sure that you do not already own this DLC before purchasing.