Faye Falling
Guide your recently passed spirit through an afterlife in turmoil! Take the role of a recently passed soul, unable to recall who you are or how you died. After a chance encounter with a powerful entity, you begin an epic journey to defeat a growing darkness, while recovering your memories along the way. Engage in fast-paced turn-based battles against a wide variety of enemies, evade damage by dodging enemy attacks in snappy minigames and cast powerful spells to fend off your opponents. Faye Falling is an artistic, emotional experience that explores death, suffering and meaning through top-down action RPG gameplay inspired by genre classics. Immerse yourself in a diverse, ethereal world filled with puzzles and secrets presented in luminous pixel art style.