Farm Decorations Pack
Give your home and farm a fresh new look with a bundle of stylish upgrades. Inside the house, updated walls, floors, a cozy bed, and a revamped kitchen bring a handcrafted charm to your living space. The exterior of both the house and the barn also receive a beautiful visual makeover, adding character and warmth to your surroundings. It’s the perfect choice for players who love to personalize their space with aesthetic details. With these enhancements, every visit home feels more inviting than ever.