Fantastic Quests and Where to Find Them
THE WORLD CAN WAIT! YOU HAVE SIDE-QUESTS TO COMPLETE! Saving the world is a hassle, especially if you’re doing it for free! Take a break and help random strangers for some epic loot! THIS IS THE HERO’S WAY! Unlock preposterous costumes, magic-infused rings, loud resource-gathering machinery and monster farms. All you need to do is help four weird strangers. Follow the oracle's premonitions and help her solve her financial problems. Find the cursed Jewelers and soothe their pain furnishing their house. Piece together the shattered memory of the famous Geologist and unravel his past!