Factory Islands
Factory Islands is a minimalist and relaxing experience where you must ensure the blocks in a way that they form a complete factory capable of transporting and refining ores before they reach their destination. Use conveyors, splitters, filters and tunnels to transport the ores correctly, but don't forget to use the furnaces and presses when it is necessary to refine and press the ores so that they arrive in the right form at your destination. - 6 resources to use in your factory; - 48 unique islands; - 4 environment variations; - Background music calm and relaxing; - Unique puzzles. - A minimalist and relaxing experience.