Factory Escape (Windows)
Has work ever tried to kill you? It certainly tried to kill Max, an ingenious employee who got trapped in a factory full of dangers. Determined to escape, he uses his rolling ability to navigate obstacles and avoid traps. To achieve freedom, Max needs to explore the environment in search of the key that unlocks the exit door. Every move is crucial as he attempts to flee the factory that holds him captive.