Fable III Traitor's Keep Quest Pack
Experience your first grand adventure as the ruler of Albion, visiting the kingdom's secret prison and tracking down the most dangerous criminals in the land. You may have led a rebellion once, but can you survive your encounters with a new wave of revolutionaries? To help you on your way, this pack also includes a Clockwork Dog Potion. Just let your dog have a sip when he's lying in his basket in the Sanctuary.