Fable III Highlander Tattoo Set
Summon the spirit of the highlands with this new tattoo set, perfect for charging into battle with a rebellious roar. This item will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when tattoos are unlocked in the storyline. Please be aware that retail copies of Fable III contain a code to receive this set and you may already own it.